Εντυπωσιακότερο ντεμπούτο από το “House of the Dragon” φαίνεται πως έκανε το “The Last of Us” στο HBO Max.
Σύμφωνα με το Deadline και τα νούμερα της Nielsen, για την εβδομάδα 16-22 Ιανουαρίου, η σειρά προβλήθηκε για 837 εκ. λεπτά και βρέθηκε στην έκτη θέση του streaming πολέμου. Τις υπόλοιπες πέντε θέσεις κατέλαβαν original και μη σειρές του Netflix, όπως οι “Ginny & Georgia”, “The 90’s Show”, “The Walking Dead”, “Vikings: Valhalla” και “Cocomelon”.
Δείτε αναλυτικότερα τα νούμερα παρακάτω:
Το ντεμπούτο της σειράς έγινε στις 15 Ιανουαρίου, με την Nielsen να καταγράφει 223 εκ. λεπτά προβολής. Αυτά δεν μετρήθηκαν στο προαναφερθέν ποσό, καθώς το χρονικό περιθώριο της εταιρείας είχε κλείσει. Οπότε, τα 837 εκ. λεπτά αναφέρονται τόσο στις μέρες διάθεσης του πρώτου επεισοδίου (εκτός της Κυριακής που έκανε την πρεμιέρα του), όσο και στην ημέρα διάθεσης του δεύτερου επεισοδίου.
Όπως και να ‘χει, το ποσό ήταν μεγαλύτερο από αυτό του “House of the Dragon” (review της πρώτης σεζόν εδώ), το οποίο είχε συγκεντρώσει 741 εκ. λεπτά για το ίδιο χρονικό περιθώριο.
Να σημειώσουμε ότι όλα αυτά τα νούμερα αναφέρονται μόνο για το HBO Max και δεν έχουν προστεθεί αυτά του HBO. Πάντως, σύμφωνα με το κανάλι, τα νούμερα που συγκεντρώνει κατά μέσο όρο είναι σχετικά υψηλά, με 21,3 εκ. θεατές να παρακολουθούν το κάθε επεισόδιο.
Να υπενθυμίσουμε ότι το πέμπτο επεισόδιο του “The Last of Us” έφτασε στις οθόνες μας δυο μέρες νωρίτερα, ενώ το έκτο το αναμένουμε αυτήν την Κυριακή στις 19 Φεβρουαρίου. Συνολικά θα έχουμε εννιά επεισόδια και στην χώρα μας μπορούμε να τα δούμε μέσω του Vodafone TV.
Ρίξτε μια ματιά σε ό,τι φέρουν τα Amazon, ΗΒΟ, Apple TV+, Disney+, Paramount+ και Netflix τον μήνα που διανύουμε και διαβάστε τις κριτικές μας για τις σειρές που τελείωσαν τον περασμένο μήνα. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα από το κινηματογραφικό και τηλεοπτικό τοπίο.