Το TikTok γίνεται… YouTube – Δοκιμάζει τη δυνατότητα για βίντεο διάρκειας 60 λεπτών
Το TikTok δοκιμάζει τη δυνατότητα οι χρήστες να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας 60 λεπτών, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία την Πέμπτη (16/05). Η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε μία περιορισμένη ομάδα χρηστών σε επιλεγμένες αγορές και το TikTok λέει ότι δεν έχει άμεσα σχέδια να διαθέσει τη λειτουργία ευρέως.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το TechCrunch, η λειτουργία αυτή σηματοδοτεί μία αλλαγή από την αρχική μορφή του TikTok. Η εφαρμογή αρχικά επέτρεπε στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο 15 δευτερολέπτων, αλλά το TikTok αύξησε αυτό το όριο τα τελευταία χρόνια. Ενώ η εταιρεία έγινε δημοφιλής για τη μορφή βίντεο μικρής διάρκειας, σιγά-σιγά αγκαλιάζει το περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας για να αντιμετωπίσει έναν από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, δηλαδή το YouTube.
Από την πλευρά του, το TikTok λέει ότι ενώ οι δημιουργοί μπορούν να διηγούνται ιστορίες σε πολλά μέρη, λέγοντας στους θεατές τους να πάνε στο επόμενο μέρος μίας ιστορίας, συχνά ακούει από δημιουργούς που θέλουν περισσότερο χρόνο για πράγματα όπως επιδείξεις μαγειρικής, μαθήματα ομορφιάς, εκπαιδευτικά βίντεο, κωμικά σκίτσα και άλλα.
Ο σκοπός του αυξημένου χρονικού ορίου είναι να δοθεί στους δημιουργούς η ευκαιρία να πειραματιστούν με νέους ή διευρυμένους τύπους περιεχομένου με μεγαλύτερη ευελιξία, σύμφωνα με το TikTok. Φυσικά, αυτό θέτει το TikTok σε ακόμη πιο άμεσο ανταγωνισμό με το YouTube. Δίνοντας στους δημιουργούς τη δυνατότητα να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας 60 λεπτών στο TikTok, η εταιρεία πιθανότατα ελπίζει ότι οι δημιουργοί που συνήθως δημοσιεύουν το περιεχόμενό τους στο YouTube, θα δημοσιεύουν τα βίντεό τους και στην πλατφόρμα της. Το διευρυμένο χρονικό όριο θα μπορούσε, επίσης, να επιτρέψει την ανάρτηση ενός νέου τύπου περιεχομένου στο TikTok, που είναι τα πλήρη επεισόδια τηλεοπτικών εκπομπών.
Πάντως, πέρσι, το Peacock διέθεσε το πρώτο επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς «Killing It» για δωρεάν παρακολούθηση στο TikTok, αλλά ήταν χωρισμένο σε πέντε μέρη. Εάν το TikTok αρχίσει τα βίντεο με όριο 60 λεπτών, τα δίκτυα δεν θα χρειάζεται πλέον να χωρίζουν ένα επεισόδιο σε πολλά μέρη. Μάλιστα, πολλά δίκτυα ανεβάζουν ήδη το πρώτο επεισόδιο μίας τηλεοπτικής εκπομπής στο YouTube για να προσελκύσουν νέους θεατές και, με αυτό το διευρυμένο χρονικό όριο, θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο και στο TikTok. Άλλωστε, τα δίκτυα χρησιμοποιούν ήδη το TikTok για να προσεγγίσουν τους θεατές, επομένως αυτό το διευρυμένο χρονικό όριο διάρκειας των βίντεο θα μπορούσε να τα δελεάσει να μοιραστούν περισσότερο περιεχόμενο στο TikTok.
Αν και δεν θα ενδιαφερόταν ο καθένας να παρακολουθήσει μεγαλύτερης διάρκειας περιεχόμενο στο TikTok, η εταιρεία επιδιώκει να βελτιώσει την εμπειρία προβολής για τους χρήστες που παρακολουθούν περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας. Για παράδειγμα, η εταιρεία έχει δοκιμάσει την οριζόντια λειτουργία πλήρους οθόνης. Επίσης, παρουσίασε, πέρσι, μία λειτουργία που σας επιτρέπει να κάνετε γρήγορη προώθηση σε ένα βίντεο, κάνοντας παρατεταμένο tap στη δεξιά πλευρά της οθόνης.
Βέβαια, όπως συμβαίνει με κάθε δοκιμαστική λειτουργία, είναι άγνωστο πότε ή αν το TikTok σχεδιάζει να αρχίσει ευρέως την επιλογή δημοσίευσης βίντεο διάρκειας έως 60 λεπτών.