Μπορεί ο Φεβρουάριος να μην είναι από τους πιο “δυνατούς” μήνες για την τουριστική κίνηση και μάλιστα το διάστημα μετά τις γιορτές, αλλά υπάρχουν πάντα τρόποι να ενισχυθεί το τουριστικό προϊόν μιας περιοχής με διάφορες αφορμές που οι επαγγελματίες ξέρουν να αξιοποιούν και να δημιουργούν ελκυστικές προτάσεις.
Τα τελευταία χρόνια και αρχής γενομένης από τη Θεσσαλονίκη, ο “φτερωτός θεός” έχει εμπνεύσει τους ξενοδόχους να δημιουργήσουν ειδικά πακέτα για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, που όπως φαίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αφήνει τον κόσμο αδιάφορο. Εφέτος, η 14η Φεβρουαρίου είναι Παρασκευή και δημιουργεί ακόμη ένα καλό τριήμερο που θα δώσει μια “ανάσα” στους ανθρώπους του τουρισμού.
«Stay in love, because every love story deserves a beautiful stay», λέει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και όπως κάθε χρόνο προβάλλει τα ειδικά πακέτα για τη γιορτή των ερωτευμένων στα ξενοδοχεία της πόλης, που περιλαμβάνουν ένα ρομαντικό δείπνο, σπα, διαμονή και διάφορα άλλες παροχές ανάλογα με το ξενοδοχείο.
«Είναι μια καμπάνια στην οποία συμμετέχουν τα περισσότερα μεγάλα ξενοδοχεία της πόλης και παραδόξως φέτος για τον μήνα Φεβρουάριο πηγαίνουμε πολύ καλά σε σχέση με άλλες χρονιές που η κίνηση αυτό το διάστημα ήταν υποτονική. Ο κόσμος δείχνει ανταπόκριση. Αυτό αφορά βεβαίως τα Σαββατοκύριακα αλλά γενικά, από την εικόνα που ήδη έχουμε λόγω των προκρατήσεων, φαίνεται πως φέτος θα είναι μια εξαιρετική χρονιά, πολύ δυνατή για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης», ανέφερε μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Ανδρέας Μανδρίνος, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. «Εκτιμώ ότι η αύξηση που θα σημειωθεί οφείλεται στο μετρό και την προβολή που έγινε, στο άνοιγμα των συνόρων (για Βούλγαρους και Ρουμάνους) και αν βελτιωθεί η κατάσταση και στα σύνορα με την Τουρκία θα έχουμε ακόμη περισσότερους επισκέπτες. Γενικά, το διάστημα μετά τις γιορτές είχαμε και έχουμε αρκετή κίνηση, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι και προηγούμενες χρονιές. Ίσως βοηθάει και ο καιρός που είναι καλός», πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΕΞΘ.
«Είναι μια καμπάνια στην οποία συμμετέχουν τα περισσότερα μεγάλα ξενοδοχεία της πόλης και παραδόξως φέτος για τον μήνα Φεβρουάριο πηγαίνουμε πολύ καλά σε σχέση με άλλες χρονιές που η κίνηση αυτό το διάστημα ήταν υποτονική. Ο κόσμος δείχνει ανταπόκριση. Αυτό αφορά βεβαίως τα Σαββατοκύριακα αλλά γενικά, από την εικόνα που ήδη έχουμε λόγω των προκρατήσεων, φαίνεται πως φέτος θα είναι μια εξαιρετική χρονιά, πολύ δυνατή για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης», ανέφερε μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Ανδρέας Μανδρίνος, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. «Εκτιμώ ότι η αύξηση που θα σημειωθεί οφείλεται στο μετρό και την προβολή που έγινε, στο άνοιγμα των συνόρων (για Βούλγαρους και Ρουμάνους) και αν βελτιωθεί η κατάσταση και στα σύνορα με την Τουρκία θα έχουμε ακόμη περισσότερους επισκέπτες. Γενικά, το διάστημα μετά τις γιορτές είχαμε και έχουμε αρκετή κίνηση, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι και προηγούμενες χρονιές. Ίσως βοηθάει και ο καιρός που είναι καλός», πρόσθεσε ο πρόεδρος της ΕΞΘ.