Στις δράσεις του ΕΟΤ για την προώθηση και προβολή της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, Ανδρέας Φιορεντίνος, με αφορμή την επίσκεψή του στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, ο κ. Ανδρέας Φιορεντίνος σημείωσε: «Είμαστε προφανώς ικανοποιημένοι από την αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη για 3η συνεχόμενη χρονιά. Τα καλά αποτελέσματα βεβαίως δεν έρχονται τυχαία. Η ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη Θεσσαλονίκη ήταν ξεκάθαρη κυβερνητική προτεραιότητα και δεν ήρθε αυτόματα ούτε αυτονόητα.
Αποτελεί προϊόν συστηματικών προσπαθειών θεσμικών, τοπικών και ιδιωτικών φορέων, για να αναδειχθεί η δυναμική της πόλης ως αυτόνομου προορισμού. Ο ΕΟΤ έχει επενδύσει ουσιαστικά στην προβολή της Θεσσαλονίκης, ενεργοποιώντας όλο το δίκτυο των συνεργατών του στις βασικές αγορές – τροφοδότες για τον προορισμό. Το σχέδιο δράσης που υλοποιούμε για τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη στηρίζεται στη βαθιά τεχνογνωσία του ΕΟΤ, τόσο στην προώθηση του brand Ελλάδα και των ελληνικών προορισμών όσο και στη δομή των καναλιών διανομής του τουριστικού προϊόντος στις χώρες – στόχους.
Συνεκτιμώντας τις διεθνείς τάσεις, με κυρίαρχη την επιθυμία των ταξιδιωτών να επισκεφθούν νέους αναδυόμενους προορισμούς, έχουμε δομήσει το σχέδιό μας σε τρεις βασικούς άξονες: α. την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του προορισμού, β. τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και γ. την υποστήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας – διείσδυση σε νέες αγορές. Τελικός μας στόχος είναι να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη δεκάδα των πιο δημοφιλών προορισμών για city break και MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) τουρισμό στην Ευρώπη, να αναδειχθεί η μοναδικότητα της ταξιδιωτικής εμπειρίας που προσφέρει και να δημιουργηθεί το κατάλληλο υπόβαθρο για την ανάπτυξη του προορισμού και την προσέλκυση ταξιδιωτών από long haul αγορές εισερχόμενου τουρισμού».
Συνεκτιμώντας τις διεθνείς τάσεις, με κυρίαρχη την επιθυμία των ταξιδιωτών να επισκεφθούν νέους αναδυόμενους προορισμούς, έχουμε δομήσει το σχέδιό μας σε τρεις βασικούς άξονες: α. την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του προορισμού, β. τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και γ. την υποστήριξη της αεροπορικής συνδεσιμότητας – διείσδυση σε νέες αγορές. Τελικός μας στόχος είναι να εδραιωθεί η Θεσσαλονίκη στη δεκάδα των πιο δημοφιλών προορισμών για city break και MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) τουρισμό στην Ευρώπη, να αναδειχθεί η μοναδικότητα της ταξιδιωτικής εμπειρίας που προσφέρει και να δημιουργηθεί το κατάλληλο υπόβαθρο για την ανάπτυξη του προορισμού και την προσέλκυση ταξιδιωτών από long haul αγορές εισερχόμενου τουρισμού».