Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
More

    ΑΑΔΕ: Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για ραντεβού διασύνδεσης ERP και POS

    ΑΑΔΕ: Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για ραντεβού διασύνδεσης ERP και POS

    Έως τις 31 Απριλίου πρέπει να καταχωρήσουν τα προγραμματισμένα ραντεβού με τις υπόχρεες επιχειρήσεις για τη διασύνδεση των ταμειακών συστημάτων τους με τα POS, οι επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP.

    Η διασύνδεση με POS πρέπει να έχει υλοποιηθεί ως την 1η Ιουλίου σύμφωνα με την ΑΑΔΕ καθώς τίθεται σε λειτουργία το Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP. Οι επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP πρέπει να καταχωρήσουν έως 31 Μαΐου τα προγραμματισμένα ραντεβού με τις υπόχρεες επιχειρήσεις. Συγκεκριμένα, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΑΑΔΕ, ορίζονται τα εξής:

    Α. Για τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP

    Οφείλουν να δηλώσουν έως 31/5 το σύνολο των ραντεβού τους, ανάλογα με τον χρόνο υλοποίησής τους, ακολουθώντας το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

    – Καταχώρηση ραντεβού στο Μητρώο

    – Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβο από 26/4 έως 13/5 από 26/4 έως και 1/7 από 14/5 έως και μία εργάσιμη ημέρα πριν την πραγματοποίησή του ραντεβού από 26/4 έως και 31/5 από 14/5 έως και την 31/5 από 1/6 έως και 1/7.


    Επισημαίνεται δε, ότι προϋπόθεση για την παράταση της προθεσμίας διασύνδεσης έως 1/7 είναι η επιχείρηση να διαθέτει προγραμματισμένο ραντεβού με σκοπό την υλοποίηση διασύνδεσης μέσα στο Ιουνίο 2024.

    Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στη διαδρομή Εφαρμογές > Λοιπές Υπηρεσίες > Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP.

    Η Δήλωση Πληροφοριών Χρηστών ERP θα περιλαμβάνει τα εξής:

    1. ΑΦΜ Χρήστη ERP

    2. Εμπορική ονομασία ERP

    3. Ένδειξη (Ν/Ο) μη λειτουργίας της οντότητας Χρήστης ERP έως και την 1η Ιουλίου 2024 λόγω εποχικότητας (προαιρετικό πεδίο).

    4. Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβού, για την υλοποίηση της διασύνδεσης του ERP και του/των ΦΗΜ ή του λογισμικού Παρόχου Υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων με τα Μέσα Πληρωμών που διαθέτει ο Χρήστης ERP.

    Β. Για τις υπόχρεες επιχειρήσεις

    Μετά την υποβολή της Δήλωσης Πληροφοριών από τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης και από τις 14 Μαΐου οι υπόχρεες επιχειρήσεις οφείλουν:

    • να ελέγξουν τις πληροφορίες στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Στοιχεία Επιχείρησης και

    • να διατυπώσουν ενδεχόμενες διαφωνίες με τα καταχωρημένα στοιχεία, επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη. Η ΑΑΔΕ θα ενημερώνει την επιχείρηση τεχνικής υποστήριξης ERP ώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθώσεις.

    Τέλος, όπως επισημαίνει η ΑΑΔΕ, σε περίπτωση που υπόχρεη επιχείρηση δεν έχει δηλωθεί έως τις 13 Μαΐου σε προγραμματισμένο ραντεβού, θα λάβει email, για την άμεση ανεύρεση επιχείρησης τεχνικής υποστήριξης.


     

    Πηγή

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Ακούστε live τον Μελωδία 102.4 και μάθε τα πάντα για την μουσική
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ