Κυριακή, 17 Ιανουαρίου, 2021
More

    Πόσο πρέπει να περπατήσετε για να κάψετε ένα μελομακάρονο

    Λίγο πριν φάτε τον τρίτο κουραμπιέ ή το τέταρτο μελομακάρονο, σκεφτείτε ότι για να κάψετε τις θερμίδες που σας παρέχουν ίσως πρέπει να περπατάτε ή να τρέχετε όλη μέρα!

    Ξέρετε ότι για να κάψετε ένα μελομακάρονο πρέπει να περπατήσετε για περίπου 50 λεπτά; Εάν προτιμάτε το τρέξιμο, θα χρειαστούν γύρω στα 20 λεπτά.

    Δείτε πόσο πρέπει να περπατήσετε ή να τρέξετε για να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες των γλυκών ή των φαγητών των εορτών και πάρτε τις αποφάσεις σας!

    Μελομακάρονο
    Θερμίδες: 150-200 ανά τεμάχιο
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 50 λεπτά περπάτημα ή 20 λεπτά τρέξιμο

    Κουραμπιές
    Θερμίδες: 200-250 ανά τεμάχιο
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα περπάτημα ή 25 λεπτά τρέξιμο

    Δίπλα
    Θερμίδες: 170-200 ανά τεμάχιο
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 50 λεπτά περπάτημα ή 20 λεπτά τρέξιμο

    Βασιλόπιτα
    Θερμίδες:300-350 ανά μέτριο κομμάτι (~100γρ)
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 20 λεπτά περπάτημα ή 40 λεπτά τρέξιμο

    Γαλοπούλα ψητή
    Θερμίδες: 190 ανά 100γρ
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 45 λεπτά περπάτημα ή 20 λεπτά τρέξιμο

    Γέμιση
    Θερμίδες: 340 ανά φλιτζάνι
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 20 λεπτά περπάτημα ή 40 λεπτά τρέξιμο

    Χοιρινό στον φούρνο
    Θερμίδες: 290 ανά 100γρ
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 10 λεπτά περπάτημα ή μισή ώρα τρέξιμο

    Πατάτες φούρνου
    Θερμίδες: 300 ανά φλιτζάνι
    Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 10 λεπτά περπατημα ή μισή ώρα τρέξιμο

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

     

    Δείτε Επίσης