Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες στο νοσοκομείο μετά από σοβαρή κατανάλωση αλκοόλ

Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες στο νοσοκομείο μετά από σοβαρή κατανάλωση αλκοόλ

Σύλληψη για πώληση αλκοόλ σε ανηλίκους στη Νεάπολη

Δύο 15χρονες κοπέλες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, αφού κατανάλωσαν αλκοολούχα ποτά που είχαν προμηθευτεί από τοπικό ψιλικατζίδικο στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης. Μαζί τους ήταν και μια ακόμη ανήλικη, γεγονός που προκάλεσε την παρέμβαση της αστυνομίας.

Συνελήφθη η υπάλληλος του καταστήματος

Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη μιας 21χρονης υπαλλήλου του καταστήματος, η οποία κατηγορείται ότι πώλησε τα αλκοολούχα ποτά στις ανήλικες. Η απόφαση αυτή ελήφθη από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών, το οποίο ανέλαβε την υπόθεση.

Νομικές συνέπειες

Σε βάρος της 21χρονης σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση της νομοθεσίας που απαγορεύει τη διάθεση αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους. Η υπόθεση αυτή αναδεικνύει τα προβλήματα που σχετίζονται με την κατανάλωση αλκοόλ από νέους και την ανάγκη αυστηρότερων ελέγχων στα καταστήματα.

Σημαντικά γεγονότα

  • Δύο 15χρονες χρειάστηκαν ιατρική βοήθεια λόγω κατανάλωσης αλκοόλ.
  • Η 21χρονη υπάλληλος συνελήφθη και αντιμετωπίζει νομικές συνέπειες.
  • Η υπόθεση υπογραμμίζει την ανάγκη για καλύτερη εφαρμογή της νομοθεσίας σχετικά με την πώληση αλκοόλ.

Κίνδυνοι κατανάλωσης αλκοόλ από ανηλίκους

Η κατανάλωση αλκοόλ από ανηλίκους μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες για την υγεία τους. Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση για την ενημέρωση των νέων σχετικά με τους κινδύνους που συνδέονται με την κατανάλωση αλκοόλ και να προάγουν υγιείς συνήθειες.

Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
Newsroom
Newsroomhttp://refreshnews.gr/
Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img