Έντονες αντιδράσεις συγγενών θυμάτων προκάλεσε η παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη στο τριετές μνημόσυνο για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, που τελέστηκε το πρωί της Κυριακής 15 Φεβρουαρίου 2026, στο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης.
Το μνημόσυνο πραγματοποιήθηκε στο Ιερό Παρεκκλήσιο Αγίου Φιλίππου του Διακόνου και τελέστηκε από τον Μητροπολίτης Βαρνάβας, με τη Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως να κάνει λόγο για «σημειολογική κίνηση» ως προς την επιλογή του χώρου, καθώς πρόκειται για τον τερματικό σταθμό του επιβατικού τρένου που «δεν έφτασε ποτέ» στον προορισμό του.
Παρέμβαση συγγενών: «Δεν θα ερχόμουν με τίποτα»
Μετά την τελετή, η Κανέλλα Ανδρεάδου, μητέρα της Αφροδίτη Τσιώμα, ανέβηκε στην αίθουσα όπου βρισκόταν ο κ. Κυρανάκης και, σε έντονο ύφος, φέρεται να είπε ότι έπρεπε να έχει υπάρξει ενημέρωση, προσθέτοντας πως «δεν θα ερχόμουν με τίποτα» και εκφράζοντας την αντίθεσή της στην παρουσία κυβερνητικού εκπροσώπου στον χώρο της τελετής.
Μετά την τελετή, η Κανέλλα Ανδρεάδου, μητέρα της Αφροδίτη Τσιώμα, ανέβηκε στην αίθουσα όπου βρισκόταν ο κ. Κυρανάκης και, σε έντονο ύφος, φέρεται να είπε ότι έπρεπε να έχει υπάρξει ενημέρωση, προσθέτοντας πως «δεν θα ερχόμουν με τίποτα» και εκφράζοντας την αντίθεσή της στην παρουσία κυβερνητικού εκπροσώπου στον χώρο της τελετής.


